استارتاپ یک رویداد یا همایش، یک وب سایت و یا اپ موبایل نیست. استارتاپ یک شرکت کوچک که در حال درآمدزایی و رشد است، نیست. استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است. استارتاپ‌ها، معمولا حول ایده‌های نوآورانه و خلاقانه بنا می‌شوند. در واقع فرد یا افرادی خوشفکر، با ایده‌های نو، در جستجوی روش‌هایی برای کسب درآمد از آن ایده و تولید انبوه محصولات یا خدمات مبتنی بر آن ایده هستند. نوآوری در استارتاپ‌ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می‌دهد.

هر ساله در شهر مشهد مقدس نمایشگاهی تحت عنوان ایرانکام مشهد در تاریخ دی ماه لغایت دی برگزار میگردد این نمایشگاه که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت میکند هر ساله میزبان هزاران نفر از میهمانان و علاقه مندان به این حوزه میباشد تا با جدیدترین دستاورد ها ، تکنولوژی ها و همچنین شرکت های فعال در این حوزه اشنا شوند ، از این رو فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استارتاپ ها و شرکت ها جهت معرفی خدمات و محصولاتشون میباشد .

اما امسال این نمایشگاه علاوه بر تمامی جذابیت های قبلی خود شاهد یک رخداد دیگر نیز میباشد ، و آن ارایه پاویون وِیژه برای استارتاپ ها و سرمایه گذاران در محیطی مطابق استاندارد های جهانی مانند رویداد تک کرانچ برلین Disrupt Berlin TechCrunch میباشد

، امسال در سالن بهار ، شرکت هماسان مسئول برگذاری رویداد های هلدینگ سرای اسان ایرانیان میزبان استارتاپ ها میباشد و با ارایه فضاء،اتاق ویژه جلسات (VIP) ، فضای ارایه معرفی استارتاپ ها و همچنین میتینگ روم و خدمات ویژه دیگر  باعث متفاوت شدن امسال این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته شده است ، هدف  این پاویون کمک به استارتاپ ها و سرمایه گذاران جهت سرمایه پذیری و سرمایه گذاری آسان ، هسته سازی و اعتبار بخشیدن به استارتاپ ها ، شتابدهی و کمک به تجاری سازی انها میباشد

پاویون استارتاپی:

هر استارتاپ در مکانی مشخص و در پشت یک میز کسب و کار خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد. قالب میزها الهام گرفته از نمایشگاه های بین المللی استارتاپی روز دنیا بوده که در جهت برقراری ارتباط موثرتر با بازدیدکننده طراحی شده است.

20190102 153551 500x375 - آنچه در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین الملی مشهد 1397 گذشت ...

اتاق کنفرانس:

کارگاه ها، رویداد و پنل هایی با مشارکت فعالین ، در کنار فضای نمایشگاهی استارتاپ ها، مجموعه سالن های سخنرانی برنامه ریزی شد تا شاهد مشارکت و پویایی و ، اکوسیستم استارتاپی در فضای کنفرانسی که در سالن بهار تعبیه شده بود انتقال تجربه کارآمد تری در این نمایشگاه باشیم.

سالن CIP :

این سالن فضایی است برای برگزاری جلسات که در اختیار استارتاپ ها قرار داده شد تا به بهترین نحو بتوانند استارتاپ خود را به مخاطبین ارائه کنند و به شیوه ای حرفه ای تر ارتباط برقرار کنند.

سالن VIP :

یکی از مهمترین جنبه های شرکت در نمایشگاه برقراری ارتباطات خاص با مدیران بالا رتبه و مهمانان ویژه، به خصوص VIP سرمایه گذاران است. سالن ایران استارتاپ اکسپو در فضایی حرفه ای و با تشریفات خاص این امکان را برای برگزار ضمن استفاده از خدمات تشریفاتی با ، کنندگان فراهم آورد تا جلسات وی آی پی خود را بصورت حرفه ای و بدون چالش استانداردهای بین المللی در این فضا برگزار کنند.

شرح فعالیت های فضای استیج:

مجموعه برنامه های اجرا شده در استیج ایران استارتاپ اکسپو از تاریخ الی دی ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن بهار در سه دسته به شرح زیر است :

– برگزاری کارگاه های کاربردی  -برگزاری سخنرانی های تخصصی  -پنل های استارتاپی -ارایه استارتاپ ها

 

پتل 500x337 - آنچه در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین الملی مشهد 1397 گذشت ...

در این برنامه از متخصصان، مدرسان و کارآفرینان برتر جهت انتقال تجربه خود در حوزه های مختلف مرتبط با کارآفرینی ارتباط با صنعت استارتاپ ها، و دیجیتال مارکتینگ و MVPدعوت شد. کارگاه هایی با موضوعات تجربه کاربری، بالایی از نیاز های استارتاپ ها را مورد پوشش قرار داد.

از پرمخاطب ترین برنامه های نمایشگاه میتوان به پنل ها اشاره کرد که با حضور افراد تاثیرگذار اکوسیستم کارافرینی در موضوعات مختلف برگزار شد.

در این پنل ها موضوعات گوناگونی از قبیل پیدا کردن هم تیمی و هم بنیانگذار تا گرفتن سرمایه و مسایل حقوقی استارتاپ ها و کسب و کارها مورد بررسی قرار گرفت. در این پنل ها نماینده شتابدهنده، استارتاپ های رشد یافته حوزه های مختلف، اتاق بازرگانی و صندوق ها شکوفایی و پارک علم وفناوری گرد هم آمدند تا در مورد راهکارها و تجربیات خود صحبت کنند

ec5fc72610398293c9366dd38cb554ab - آنچه در پاویون استارتاپی نمایشگاه بین الملی مشهد 1397 گذشت ...

آنچه در نمایشگاه بین المللی مشهد /سالن بهار رخ داد

روز اول

 برگزاری همفکر 121

 سخنراني آینده پژوهی و استارتاپ ها / دکتر اختراعی طوسی

کارگاه – انتظارات صنعت از استارتاپ ها و دانشگاه ها  /دکتر محسن کامیار

روز دوم

سخنراني: تجربه فروش چندصد میلیونی یک محصول MVP

حمیدرضا عقیقی

گپ مسئولين

روز سوم

سخنرانی – فرصت های کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی

دکتر مهدی انجیدنی/ مدیر عامل پیام رسان گپ

پنل سرمایه گزاری

گپ تکنولوژی – اختراعاتی که حمل و نقل شهری را متحول کرد

نیکا خواجه پور

ارائه استارتاپ جواد آقا

ارائه استارتاپ وبسایت تبلیغات اینترنتی

ارائه استارتاپ سالما

روز چهارم

 ارائه استارتاپ  پاوان

 ارائه استارتاپ سامانه میز

 ارائه استارتاپ reminder box

 پنل انتقال تجربه استارتاپ ها :حمید چرم فروشان (مانیشن) /  سعید بیدرنگ (شبکه اجتماعی پروفایل) /  سعید مشهدی (پی پینگ)

 

روز پنجم / اختتامیه

 شروع حرفه ای دیجیتال مارکتینگ /حافظ رضایی مدیر آنلاینر

 کارگاه – بررسی نقش حیاتی UX در استارتاپ ها  / امید کاوه راد – موسس و طراح استودیو طراحی کالرز

 شروع اختتامیه و سخنرانی :

آقای مهندس امیدفر / مدیر هلدینگ سرای آسان

آقای دکتر خلیلی /مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی

آقای مهندس سنجری / مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>